Heel veel uurtjes te gaan... - Reisverslag uit Oisterwijk, Nederland van Yvonne - WaarBenJij.nu Heel veel uurtjes te gaan... - Reisverslag uit Oisterwijk, Nederland van Yvonne - WaarBenJij.nu

Heel veel uurtjes te gaan...

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

06 Februari 2012 | Nederland, Oisterwijk

Dat het lang vliegen is naar de andere kant van de wereld, zover was ik al. Maar hoe lang ben ik nou onderweg? De totale vluchtduur, inclusief 1 tussenstop en overstap, is net geen 24,5 uur. Vanaf het moment van schrijven moet ik nog 32,5 uur geduld hebben voordat ik eindelijk die upside-down grond onder de voeten heb. En in de zon wandel, gna gna gna! Maar zover ben ik nog niet. Eerst volgt nog dit:

Over 3 uurtjes komt de Schipholservice (in de vorm van mijn vader) me ophalen.
Over 5 uurtjes moet ik dan ongeveer op Schiphol zijn (waarschijnlijk zijn we er veel eerder al, maar wat marge is altijd wel verstandig).
Om 21.10 uur vanavond vertrekt dan de eerste vlucht met KLM naar Bali. Dat haalt het vliegtuig echter niet in 1 keer, dus hij maakt een tussenstop in Singapore om te tanken. Om 20.15 lokale tijd kom ik aan in Denpasar op Bali, waar het al 7 uur later is dan in Nederland, dinsdag 13.15 is het hier dan. Dat betekent dus een heeeeele lange zit van 16 uur...
Op Bali (nouja, de luchthaven) mag ik me een kleine 3 uurtjes vermaken voordat ik om 16.00 uur morgenmiddag Nederlandse tijd weer doorvlieg naar Melbourne, Australië. Weer een nachtvlucht, dus hopelijk ben ik dan gaar genoeg om een beetje te slapen. Dat stuk duurt nog ongeveer 5,5 uur.

Als alles goed gaat, stap ik woensdagochtend om 07.35 lokale tijd het vliegtuig uit. Het is dan 21.35 in Nederland dus dat betekent dat jullie hopelijk nog morgenavond een tweet voorbij kunnen zien komen dat ik deze hele onderneming heb overleefd en écht aan mijn avontuur kan gaan beginnen!

  • 06 Februari 2012 - 12:46

    Sanne:

    Poeeeehhh!!!! Jeetje ik moet er niet aan denken zolang weer in het vliegtuig te moeten vertoeven. Ik vond 10 uur en 40 minuten al lang naar Zuid-Afrika.. Hopelijk heb je nog films aan boord die je nog niet gezien hebt, dat probleem had ik wel weer :P Dus verveelde mij wel een beetje. Als je slaapt gaat het weer erg snel, alleen mis je wel weer alle snacks en eten ;)

    Een hele fijne reis gewenst!!!

  • 06 Februari 2012 - 12:46

    Hans:

    Alvast veel reisplezier gewenst!

  • 06 Februari 2012 - 16:26

    Robin:

    Hey Yvonne, hele goede reis en een waanzinnig verblijf down under. Ik zal je volgen. Groetjes, Robin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvonne

Voor 4 maanden duik ik Down Under! 6 februari vertrek ik naar Melbourne. De terugvlucht staat vooralsnog gepland op 30 mei vanaf Cairns. En in de tussentijd? Geen idee! Volg mij op deze blog en op Twitter (@luna1984) om te kijken wat er allemaal op mijn nog grote onbekende avontuurlijke pad komt!

Actief sinds 05 Feb. 2012
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 22534

Voorgaande reizen:

06 Februari 2012 - 05 Augustus 2012

Going Down Under!

Landen bezocht: