Adventure awaits! - Reisverslag uit Oisterwijk, Nederland van Yvonne - WaarBenJij.nu Adventure awaits! - Reisverslag uit Oisterwijk, Nederland van Yvonne - WaarBenJij.nu

Adventure awaits!

Door: Yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

06 Februari 2012 | Nederland, Oisterwijk

Leuk dat je even komt kijken!

Twee weken geleden hakte ik de knoop door om een langgekoesterde droom in vervulling te laten gaan: een reis naar Australië, maar niet voor een paar weken vakantie, maar om écht het land te kunnen gaan ontdekken. Het ticket werd geboekt: vertrek 6 februari, retour voorlopig op 30 mei. 4 maanden Down Under dus. Compleet met backpack, net echt! :)

En wat ik daar ga doen? Nou, eigenlijk weet ik alleen dat ik aankom in Melbourne en weer vertrek vanaf Cairns. Dat ik mag werken in de tussentijd en dat ik vooral heel erg hard wil gaan genieten. En verder? Verder weet ik lekker niks! De tijd zal het leren. Adventure awaits!

Zijn jullie net als ik benieuwd wat er allemaal op mijn pad komt de komende maanden? Via deze blog kun je me volgen en natuurlijk stuur ik ook de nodige tweets de wereld in (@luna1984). Laat nog eens wat van je horen, dat vind ik leuk!

See ya in June!

  • 06 Februari 2012 - 11:37

    Sanne:

    Wel even slikken, zenuwachtig, een lange vlucht! Maar je gaat het zo leuk, tof en misschien soms eng vinden! Maar ik zou er alvast wat ik al eerder zei een valse kangoeroe trainen, die je beschermt ;) Of een leuke outback man :P

    Door je berichtjes weten we dat alles nog goed gaat en ik geloof erin dat het allemaal wel goed zal gaan! Gewoon de narigheid niet opzoeken. Donkere steegjes, in het donker nog alleen naar buiten en niet met vreemde mannen mee gaan ;)

    XXX

  • 06 Februari 2012 - 12:02

    Raissa:

    Hoi Yvonne! Toch de stap genomen, want dit is je kans! Leuk! Ben benieuwd naar je verhalen. Heel veel plezier gewenst alvast.

    Gr. Raissa

  • 06 Februari 2012 - 12:06

    Dave:

    Een hele veilige en vooral geweldige reis! Geniet ervan! Kom terug met héél veel verhalen!

  • 06 Februari 2012 - 12:21

    Jelle:

    Het zal zeker een hele mooie reis worden! Genieten van het onbekende het avontuur wacht.
    Het land zal veel te beiden hebben, spannend en leuk tegelijk om alles daar op je af te laten komen en te zien waar alles je heen gaat voeren.

    Ik zal de verhalen en de foto's volgen.

    x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvonne

Voor 4 maanden duik ik Down Under! 6 februari vertrek ik naar Melbourne. De terugvlucht staat vooralsnog gepland op 30 mei vanaf Cairns. En in de tussentijd? Geen idee! Volg mij op deze blog en op Twitter (@luna1984) om te kijken wat er allemaal op mijn nog grote onbekende avontuurlijke pad komt!

Actief sinds 05 Feb. 2012
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 22525

Voorgaande reizen:

06 Februari 2012 - 05 Augustus 2012

Going Down Under!

Landen bezocht: